poniedziałek, 26 listopada 2012

Sinusoida

Opuszczam sie w pisaniu blaga, a to dla tego, ze pewne rzeczy moze zbyt osobiste nie chce tak jakos bardzo upubliczniac. Ogolnie po operacji czuje sie calkiem ok, rana pomalu sie leczy a endokrynolog widzi wszystko w jasnych kolorach. Wierze, ze jakos to "pod gorke" zmieni sie w "z gorki".
Generalnie lekarze zalecaja odpoczynek i ja bardzo chetnie sie do tego stosuje, tylko, ze jak odpoczywam to Mala sie uaktywnia mocniej i okopuje mi wnetrznosci. Coz....z jednej strony nie przysparza mi zmartwien, bo widac zywotna z niej istotka, ale jednak czasem daje popalic. Mam wrazenie, ze ona nigdy nie spi.

Wielkimi krokami zblizaja sie swieta, a my niestety znow spedzimy je tutaj, gdzie atmosfera nie jest ta sama...Ja tez jakos niespecjalnie mam ochote na ta swiateczna goraczke i nie mam ochoty na swiateczne zakupy:(

Ostatnio przez tydzien byli u nas moi rodzice, faaajnie bylo.


5 komentarzy:

Szczęściara pisze...

Dużo zdrówka życzę :) I gartuluję!
Pozdrawiam :)

P.S. Mam problem z wstawieniem komentarza a dokładniej z tym hasłem... już przed poprzenią notką próbowałam ale po trzech próbach sobie dałam spokój...

Lamparcik pisze...

Dziekuje:)
Co do hasla zabezpieczajacego niestety musialam zainstalowac poniewaz mialam mnostwo "dziwnych" komentarzy i jakos to musialam usystematyzowac.

Gram pisze...

Jakie haslo? Mnie tez oblazaja jakies beznadziejne anonimowe komentarze. Pozdrowienia dla rodzicow!!

Lamparcik pisze...

Kasiu, haslo, ktore musisz wpisac, zeby opublikowac komentarz, ktory wpisujesz:)

laura pisze...

O!!! ale nowina! bylam troche nieobecna. Zycze duzo zdrowka Tobie i malenstwu :)